2012-10-09

"Tokia mano nuomonė"

Šits posts bus labai trumps.

Manrods aš esu apie tai jau rašęs, bet yra vienas dalykas kuris mane išties vargina (jau net ne erzina, o vargina), tai yra tas bandymas slėptis už "tokia mano nuomonė". Nuomonę turėt yra gerai, gal net pagirtina, bet leptelejus kokią nors nesamonę slėptis už žodžio "nuomonė" tarsi jo reikšmė būtų "bet kokia įgarsinta kvailystė"... na, nesigauna.

Nuomonė tai yra kažkas ką aš manau. O manymui taikomi tie patys standartai kaip ir visam mastymui - jis turi būti gerai pasvertas ir apmastytas, remtis faktais ir argumentais.

Labai patiko Clint Smith mintis kurią šiandien perskaičiau:
We all know opinions are like butts and brains - everybody has one, although the latter is sometimes not used well.
Matyt panašiai ir su tom nuomonėm... visi jas turi apie viską ką tik įmanoma, bet ne visi sugeba jomis naudotis...

Tai tiek.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą