2007-09-17

Ko vertas sitas mano blogas?

Siandien matyt esu mazumele "ant bangos" (arba tiesiog neturiu ka veikti :DDD), kad rasineju be galo...

Uzsinorejosi paliesti tema %subj%.

Sitam mano blogui jau bene 10 menesiu ir jame jau kokie 45+ irasu. Ko visa tai verta?

Kodel ash apie tai susimasciau? Paskaitinejau cia siandien ryte mazumele dievu ziniasklaidos, mykolo katkaus, liutauro uleviciaus blogus... Siaip isties mano nuomone labai neblogi skaitalai, matosi, kad zmones masto ir turi ka pasakyti (kita vertus - gal jie tiesiog neranda kaip saves realizuot ir tai daro grafomaniskai isliedami is galvos visokias nemasones i interneta, netgi dazniau nei as kaikurie ;) ).

Bet kas man pasirode bendra ir idomu - tai tas vieningas isitikinimas, kad blogas yra kazkokia vertybe. Jie zinoma to nesako atviru tekstu - bet to ir nereikia. Nes tai sviecia is rasymo manieros, is isitikinimo, kad jie yra kazkokie kovotojai kazkaip kovojantys uz kazka... na ir t.t. Ir, ju nuomone, tie, kurie rasineja anoniminius komentarus - va tu rasliavos, tai tuscia vieta, nieko neverti plerpalai ir (pavartojant grazu tam tikru metu buvusi populiariu zodi) "issividuriavimai"...


Va.
Ir man paciam pasirode keista ir idomu, kad ash, nepaisant savo nepematuojamos arogancijos ir granitinio isitikinimo, kad mano mintys be galo protingos ir vertingos, vistik manau, kad sitas blogas nieko nevertas. Ne todel, kad jame nieko nepasakau - tie kas masto ir domisi, tikiuosi cia galetu kazka gero isskaityt.

As apie kita.
As perdaug gerai suvokiu kodel ash ji rasau: rasau, nes, viena vertus tai padeda realizuot minetus grafomaniskuosius polekius, kita vertus - ugdo disciplina, nes ash sau isipareigojau kas savaite parasyti bent jau po viena irasa (na gerai, is pradziu bandziau isipareigot parasyt bent jau du, bet atrodo, kad nesu jau TOKS grafomanas). Tikrai nerasau del to, kad kazkas ji skaito (mano kukliais vertinimais dabartiniu metu ji kartais skaitanciu zmoniu kokie 5 ir maziau - nors tiketina, kad tai gali keistis). Ir tikrai nerasau del to, kad jauciuosi kurias beprotiskai fantastiska kurybines polemines literaturos vertybe (na taip, isties ja kuriu :), bet sau - sitas blogas tai mano dienorastis, kurio ash niekada gyvenime nerasiau).

Taigi. Nors man jis isties nemazai vertas, bet, kaip ir sakiau, ziurint platesniam kontekste - tai tiesiog tusti paplepsejimai - niekuo perdaug nepranokstantys tu ononiminiu komentatoriu (kuriais garseja tas pats delfis)... Nes nors as gal ir idedu cia daugiau minties ir maziau isvadinu visus aplink visokiais negraziais vardais, taciau...
Visi mes tik tuo ir uzsiimam... mentaliniu... ... ...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą