Cia gal ne i tema kiek pasirodys :)
Bet ash sakiau, kad rasysiu apie automobilius, tai matyt parasysiu, nes yra noras.
Tie, kas nieko nezinot apie Hondas - jums neidomu ir tiesiog neskaitykit, nes cia atrodys kazkokia ezoterika :DDD
Skaitineju as visokiuose uzsienio bei lietuvos forumuose apie B16/18/20 versus H22 swap'a i 5gen/6gen civica... Ir visur issakoma tie patys "nuogastavimai". Tai stai mano poziuris viska susumuojant:
Geriausias swap'as, jei pinigai nesvarbu, butu K20. Cia jokiu klausimu nera. Jei kalbam apie kitus, tai jau kalbam apie kompromisa. I ji ir ziurekim.
Dedant H22 prarandamas kondicionierius (vairo stiprintuvas su naujausiais mount kit'ais yra islaikomas, o jei ka galima idet pvz. ir elektrini siurbli). Tai jei tai isties labai didele beda, tai H22 atkrenta iskart.
H22 karteris gaunasi pakankamai arti prie asfalto - kas zinoma nera gerai. Vaziuojant grybauti teks imt kita masina.
Understeeras.
Pagrindinis minusas H22 swapo paprastai nurodomas, kad jis sunkesnis del to civic'as ims labiau slysti per prieki. Bet:
1. Civicai siaip jau is is gamyklos neiseina paprastai su svorio pasiskirstymu 50/50.
2. Jei civicas lengvinamas - pasiskirstymas dar labiau pasislenka priekio naudai (nes lengvinamas daugiausia salonas, o ne tai kas po kapotu).
3. T.y. net nekeisdami variklio, mes pasistenge galime padaryti taip, akd svorio pasiskirstymas butu analogiskas kaip su H22 swap'u. Bet niekas kazkaip tuo perdaug nesiskundzia.
4. Beje standartine civic'o pakaba tycia taip padaryta (sureguliuota), kad slystu priekis - pas Honda net nebuvo tokio noro, padaryti civic'a neutralu.
5. Nors svorio pasiskistymas zinoma svarbu, bet tai toli grazu ne pagrindinis faktorius - yra tiek ir tiek masinu, pas kurias didzioji dalis svorio tenka vienas kuriam nors galui, bet ju valdymas vis tiek vertinamas kaip puikus. Pagrindinis faktorius - pakabos sureguliavimas.
6. Jei lyginant H22 su B16/18/20 valsomumas taip labai pablogetu (svorio skirtumas ~36kg), tai pereinant nuo D15/16 prie B16/18/20 jis turetu pablogeti zymiai labiau - nes mases skirtumas tarp siu varikliu zymiai didesnis nei tarp H22 ir B16/18/20 (~45kg).
Trumpai tariant - as manau, kad H22 yra labai idomus variantas, ir jei jis dedamas i kebula kuriame buvo D15/16, tai is esmes situacija tapati kaip ir su b16/18/20 - pakaba reikia tunint is naujo jei norime tikrai geru rezultatu (valdymo prasme). Manau, kad as pats jei keisciau varikli Hondoje is D16 i kazkoki kitai, tai vistik butu H22...
p.s. Ir beje: H22 swapas atseis pigiau nei B16/18/20 swapas su analogisku galingumu / sukimo momentu, net iskaitant butinus pakabos modifikavimus.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą