2007-02-14

Nuomones ir manymai...

Laikas nuo laiko as galima sakyt kakta susiduriu su tokiu idomiu fenomenu. Tiesiog isibedziu i tai tarsi i siena. Ir nera galimybes nei apeit nei persokt.

Tai zmoniu pasakymas "mano nuomone" arba "as manau" arba "man taip atrodo" arba "imho" arba arba arba...

Kame cia problema? Juk kiekvienas turi teise tureti savo nuomone? Taip. Ir del to ash nesigincyju. Kiekvienas gali turet savo nuomone kiekvienu klausimu ir apie kiekviena reiskini ar daikta. Sita sriuba man skani... tau gal ne. Jam patinka raudona spalva - man nebutinai. Ir t.t.

Kas mane stebina, tai kad sitas "mano nuomone" daznai vartojamas kaip dingstis (pasiteisinimas) tam, kad negalvoti. Kai kuriems zmonems (isties tai matyt daugumai) atrodo mazdaug taip: pasakei "mano nuomone" ir neprivalai nei jos rimtai apgalvot, nei pagristi (nesvarbu kaip - praktiskai, teoriskai dar kaip nors). Juk tai "mano nuomone" - ji gali but bilekokia, ko jus prie manes lendat.

Cia i galva ateina vieno vokisko zurnalo reklama. Sukis ten buvo toks "Bild dir deine Meinung" - susikurk nuomone. Susikurk ta prasme, ne kas issigalvok, bet susidaryk.

Tai va ir man kazkodel atrodo, kad norint turet savo nuomone (be kabuciu) reikia zinoti kazka (kuo daugiau, tuo geriau) ta tema ir pasinaudoti smegenimis - apmastyti tai. Tada mes galim kalbet apie nuomones turejima apie skirtingas nuomones ir apie gincus del to, kad nuomones skiriasi. Bet kai zmogus nieko ta tema nezino, niekad nesidomejo, ir net nesiruosia dometis, nei trupucio nepamaste apie tai apie ka kalba... kokia dar tada "mano nuomone" gali buti... siaip tuscios (it isgerta alaus skardine) blevyzgos ir tiek. Gal ir barska vidun ikritus atidarymo kilpute, bet turinio vis tiek jokio...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą