2008-03-13

What is the color of your soul?

Demo 1:

As esu baltasis zmogus. Mano visi proteviai buvo baltieji. Mano visi provaikiai bus baltieji. As gyvenu pagal tikras vertybes - baltasias vertybes. As niekada nepamirsiu to, kad esu baltasis. Balta ne tik mano odos spalva. As mastau kaip baltasis. Man patinka baltos moterys. As didziuojuosi savo odos spalva ir savo pasauleziura. Balta valdo pasauli! (na ir t.t. ta pacia vaga)

Skamba mazumele rasistiskai?

As esu juodasis zmogus. Mano visi proteviai buvo juodieji. Mano visi provaikiai bus juodieji. As gyvenu pagal tikras vertybes - juodasias vertybes. As niekada nepamirsiu to, kad esu juodasis. Juoda ne tik mano odos spalva. As mastau kaip juodasis. Man patinka juodos moterys. As didziuojuosi savo odos spalva ir savo pasauleziura. Juoda valdo pasauli! (etc)

Keista, bet pastaroji citata paimta viena skamba visai normaliai (~iprastai) ir tik konfrontuojant ja su pirmaja tampa akivaizdu, kad ji, svelniai tariant, rasistiska...


Demo 2:

Vos ne kasdien, eidamas po darbo namo, praeinu salia to pastato netoli Sporto rumu, kuris galimai statomas ant zydu kapiniu. Ir ka galiu pasakyti. Ten dvokia. Kiekviena karta kai einu pro sali is ten is tos vietos sklinda nemaloni smarve. Nezinau ar ten kokia puvanti mesa ar dar kas taip smirda, bet smirda... labai...

Kiek zmoniu is sito pasakymo paskubejo padaryti isvada, kad as esu antisemitas?
O jei toje vietoje kapines butu buvusios lietuviu? Kokia tada isvada? Antilietuvizmu manes greiciausiai niekas neskubetu kaltinti. Blogiausia, kas nutiktu, tai tiesiog palinguotu galva, kad nepagarbiai kalbu apie seniai mirusius zmones...


Tai kokia vistik TAVO sielos spalva ???

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą