2008-05-27

"Mazink greiti" (PR)

Kaip mineta as joks specialistas... bet daugumoj atveju visai nereik but dideliu specialistu - pakanka pasinaudot galva pagal paskirti.
Jei jau apie tai kalbu, tai pasakysiu ka galvoju ir apie ta saugumo keliuose ("karo keliuose") Py-aR'a.

Galvoju blogai :) (Galima buvo numanyti :DDD)

Gal del to, kad valstybe (jos valdzios institucijos) yra prastas uzsakovas. Nes ten dirba buki nemastantys zmones (hmmm... jei saziningai, tai manau, kad valstybes institucijose dirba (na, bent jau puse tai tikrai) protingi ir mastantys zmones, bet jie tol mushtruojami nemastyti, nereiksti iniciatyvos, "nevysovyvatsa"... ,o buti tik vykdytojais, taikytojais - "krumpliaraciais", kol to pagaliau vistik ismoksta)? O gal jos (valdzios institucijos) tiesiog nera suinteresuotos tos uzsakomos (socialines) reklamos efektu?
Jei alaus gamintojas uzsako alaus reklama, tai jo interesas yra parduot daugiau alaus. Aisku.
O jei valstybine institucija uzsako saugumo keliuose reklama, tai jos interesas yra... manot saugumas keliuose? :) Kur tau. Interesas yra, kad aukstesnis pareigunas/instancija priimantis darba palinksetu galva ir pasakytu: "nu vot', labai gerai". O ar tos reklamos tures koki nors poveiki... kam tai rupi. (Nors zinoma niekas to balsu neprisipazins - visi mushis kumshchiais i krutine, kad ju pagrindinis tikslas yra saugios gatves...)

Kaip pavyzdys ta smagi reklama apie karstadirbi, kuris gamina savo produkcija ir samprotauja apie tuos, kurie megsta greiti (o jis pats megsta patoguma).
Reklama graziai padaryta. Netgi patinka manau nemazai daliai visuomenes... tiems kuriems virs 50 (matyt ir daliai tu kuriems virs 30 irgi). Bet tai ir parodo jos pagrindine problema - ji nera orientuota i savo tiksline grupe (auditorija). Jei mes orientuojames i tuos kurie pastoviai linguoja galva ir bumba "oj koks tas jaunimas negeras, laksto kaip isprotejes, bla bla bla...", tai ji zinoma pataiko labai tiksliai.
Bet jei vistik stengiames prabilti i ta jaunima (ir ji paveikti!), tai iki tiek akivaizdu, kad sita reklama totaliai pro sali, kad net zodziu tam nusakyti jokiu nera...

Arba naujausia Susisiekimo ministerijos apmokama reklama, kurios pagrindine mintis: vaziuok letai (shukis "vairuotojau, mazink greiti" ar kazkaip panasiai).
Negi niekas isties nepastebi, kad tai absoliuciai absurdiska. Automobilis tam ir yra skirtas, kad judeti greitai. Daug greiciau, nei zmogus pajegia pescias ar pvz. dviraciu. Toks shukis priestarauja paciai automobilio paskirciai - iveikti (didelius) atstumus sutaupant imanomai daug laiko (= judeti greitai). Del to jis negali buti veiksmingas.
Cia panasiai kaip kvietimas pjaustyti duona bukaja peilio puse (del to, kad astrioji yra astri ir ja galima isipjauti) - nesamone.
Velgi, valdzia "uzskaite", nes viskas labai graziai emocingai skamba (nesvarbu, kad nelogiskai), imituojamas aktyvus darbas ir dideles pastangos, o rezultatas viso to... shnipshtas.

Net nekeista.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą